בדיקת מטפים שנתית

לא פעם בעלי עסקים אינם שמים לב למטפים שלהם עד שהם צריכים להשתמש בהם. עם זאת, המטף הוא לרוב השיטה הטובה ביותר להגנה מפני אש שיכולה למנוע מהאש להתפשט. להחזיק מטף כיבוי תקין הוא קוד נדרש עבור כל המתקנים המסחריים. כל מתקן ציבורי חייב לעבור בדיקת מטפים שנתית של כל המטפים המצויים בבניינים. בנוסף, קבלת אישור כיבוי אש לעסק תלוי בעריכת בדיקה מקיפה לכל הציוד של מערכת ההגנה מפני שריפה. ללא אישור זה העסק לא יכול לפעול על פי חוק. את הבדיקה יש להפקיד בידיהם של מומחים בתחום, והם חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ.

מדוע חשוב לפנות לאיש מקצוע בעת בדיקת מטפים שנתית ?

מטפי כיבוי הם יותר מסובכים ממה שרוב האנשים מבינים. לכן חשוב למצוא איש מקצוע שיבצע בדיקת מטפים שנתית מקיפה. אנשי מקצוע אלו מחפשים מספר דברים בעת ביצוע הבדיקות השנתיות. בדיקות שנתיות יבחנו האם היתה חבלה או סימני פגיעה במטף שעלולים לגרום לכך שהוא לא יפעל. כמו כן, בדיקות אלו יחפשו את הלחץ הנכון שהוא המרכיב ההכרחי של מטף כיבוי תקין. בנוסף, אנשי מקצוע יכולים לבדוק האם יש בפנים נפח תקין של חומר הכיבוי. לבסוף, בדיקות שנתיות יספקו תובנה לגבי כמות האבקה הזורמת בחופשיות בתוך המטף.

עלויות בדיקת המטפים בעסק

העלויות עבור בדיקת מטף עשויות להשתנות בהתאם לסוג המטף שברשותכם ולגודלו. כל סוגי המטפים מגיעים בגדלים שונים, מה שקובע את העלות במהלך בדיקת מטפים שנתית. מטפים חיוניים לבטיחות הבית והעסק. זה חיוני לשמור על מטף הכיבוי שלכם במצב תקין, או שלא ניתן יהיה להשתמש בו במקרה של שריפה. מומלץ בחום לוודא שהמטף שלכם יטופל באופן קבוע, על ידי כך אתם יכולים להיות בטוחים שהוא יפעל לפי הצורך במקרה חירום. החמצת תאריכי בדיקה עלולה לגרום לא רק לקנס כבד, אלא גם לסכן את העובדים ולהפוך את המטפים לרגישים יותר לתקלות. בדיקת מטפים שנתית מסייעת לכם לעקוב אחר כל התאריכים והביקורות, ומקלה עליכם לעמוד בכללים ולאפשר עמידה ברגולציה. אם אתם זקוקים לבדיקת מטפים מקצועית ובמחירים נוחים, צרו קשר עם חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ.

השירות ניתן בכל רחבי הארץ, לייעוץ חינם חייגו – 077-4201204

י.מ.מ גילוי אש בע"מ – חושבים אחרת

 כל הזכויות שמורות לחברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ

 

בדיקת מטפים שנתית

השאירו פרטים:

מתזים

מוצרי כיבוי לבית ולגינה

מתזים ממלאים תפקיד מכריע בבטיחות האש עבור עסקים, ומספקים תגובה מיידית לכיבוי שריפות ולהגנה על נפש ועל רכוש. מערכות כאלה מורכבת מצינורות וראשים, שנועדו לזהות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר