התקנת מערכת אש ללקוחות פרטיים ועסקיים

הקמה של חברה חדשה ומיקומה בתוך בניין גדול זו משימה לא פשוטה. יש הרבה מאוד חוקים, תקנות ונהלים שצריך לעבוד לפיהם. חלק ממה שצריך לתת עליו את הדעת, זו השאלה איזו מערכת לגילוי ולכיבוי אש מתקינים. שימו לב: זה לא עניין של בחירה, שכן זה עניין של חוק. רשות הכבאות קבעה נהלים ברורים בנושא הזה. לכן, אם גם אתם מקימים היום חברה גדולה, אתם צריכים עזרה מקצועית בנושא של מערכות גילוי וכיבוי אש. העניין הוא שיש מערכות שונות של כיבוי וגילוי אש וצריך לבצע התאמה מלאה לכל מבנה. לכן ברור מדוע כדאי שתתייעצו תחילה עם המומחים, וזו הסיבה שבגללה חברת ימ.מ גילוי אש בע"מ היא הכתובת הנכונה עבורכם.

המרכיבים של מערכות אילו בעידן המודרני

בעבר, כאשר מערכות גילוי לאש  רק החלו להיכנס לחיינו, הן היו יחסית פשוטות. התפקיד העיקרי שלהן היה בעיקר לזהות את פרוץ השריפה ולנסות לכבות אותה. עם זאת, היום אנחנו רואים שמערכות כאלה כוללות עוד מספר מרכיבים. מעבר לכך שיש במערכות כאלה גלאי אש, יש בהן גם מערכת כריזה. מערכת הכריזה חשובה מאוד במיוחד בבניינים גדולה. לא פעם השריפה יכולה להיות באגף מסוים ואילו באגף אחר אנשים כלל לא יוכלו לדעת על כך. לכן מערכת הכריזה היא עניין קריטי. בנוסף, קיימת גם מערכת ויזואלית לטובת כבדי השמיעה. בעזרת הרכיב הוויזואלי ניתן יהיה גם להאיר את פתחי המילוט כך שאפילו אם הבניין מלא בעשן, עדיין האנשים שבתוכו יידעו לאן לרוץ כדי להציל את נפשם.

החשיבות של סיוע מקצועי בתחום מערכות כיבוי האש

בכל מה שנוגע לנושא של מערכות כיבוי אש אין מקום לפשרות. צריך לבחור את המערכת הנכונה, להתאים אותה לשטח וגם לבצע בה בדיקות תקופתיות. לכן ברור מדוע אתם צריכים לבדוק היטב לאיזו חברה מקצועית בתחום הזה אתם פונים. חברה כזאת היא חברת ימ.מ גילוי אש בע"מ. זו חברה בעלת וותק, מקצועיות והרבה מאוד לקוחות שפונים אליה ויוצאים מרוצים בכל פעם מחדש. התקשרו גם אתם למספר: 077-4201204 ותראו שמהר מאוד תותקן אצלכם מערכת גילוי וכיבוי אש מהטובות שיש היום בעולם.

 

מערכות גילוי וכיבוי אש

השאירו פרטים:

גילוי אש

מערכות כיבוי מתקדמות

גילוי אש הוא מסוג אותם הדברים שיכולים להציל חיים. כאשר פורצת שריפה, הגילוי המוקדם שלה הוא עניין קריטי. לצורך כך קיימים נהלים של רשות הכבאות,

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר