יתרונות בהתקנת מערכת לכיבוי אש

מערכות כיבוי אש חיוניות להבטחת בטיחותם של חיים ורכוש במקרה של שריפה. מערכות אלה נועדו לזהות, לשלוט ולכבות שריפות לפני שהן עלולות לגרום לנזק משמעותי. הימצאותה של מערכת כיבוי אש אינה רק אמצעי בטיחות אלא גם דרישה בתחומי שיפוט רבים. לכן, במידה ואתם נמצאים היום בשלבים מתקדמים להקמת העסק שלכם, טבעי שתרצו לדעת הכול לגבי העניין הזה. שימו לב: עסק שיפעל ללא מערכת כזאת הוא עסק שפועל למעשה באופן לא חוקי. לכן ברור מדוע צריך לפנות כמה שיותר מהר אל חברה שמקצועית בתחום הזה ולהזמין את שירותיה. חברה כזאת היא חברת ימ.מ גילוי אש בע"מ. לכן, אם תוכלו להתקשר עוד היום אל המומחים שלה ובעזרתם לבחור ולהתקין את מערכת כיבוי האש המתאימה לבניין שלכם, למה שלא תעשו זאת?

סוגי מערכות כיבוי אש

קיימים סוגים שונים של מערכות לכיבוי אש, וכל אחת מהן מיועדת להתאים לצרכים ולסביבות ספציפיות. קיימות, למשל, מערכות מבוססות מים, מערכות מבוססות גז ומערכות ספרינקלרים איכותיות ביותר. מערכות כאלה נמצאות בדרך כלל במרחבים פרטיים וציבוריים כאחד, ומשחררות כמויות גדולות של מים ממתזים המותקנים על התקרה כדי לכבות שריפות. בנוסף, בעידן המודרני בו אנו חיים, מערכות כאלה כוללות עוד מספר רכיבים. למשל: רכיב של כריזה שיכול להודיע לבניין כולו על השריפה וגם רכיב ויזואלי. כאשר פורצת שריפה והבניין כולו מלא בעשן, לא תמיד קל לדעת איפה נמצאת היציאה. לכן רכיבים ויזואליים שכוללים, למשל, פנסים, יכולים לסייע ומהווים למעשה חלק אינטגרלי מהמערכת כולה.

מערכות לכיבוי אש זה עסק למקצוענים

כשמדברים על התקנת מערכות, חשוב להבין שלפני הכול צריך לבצע התאמה. יש לבצע סיור מקדים בשטח כדי להבין את התנאים הקיימים. עד כמה הבניין גדול ומסועף? כמה אנשים נמצאים בו ואיפה בדיוק נמצאים פתחי המילוט. בהתאם לכל הנתונים האלה ניתן יהיה לבחור מערכת כיבוי אש ולהתקין אותה. רוצים לבצע את כל השלבים הללו בצורה המקצועית ביותר ושהכול גם יהיה בהתאם לתקן הישראלי? פנו אל חברת ימ.מ גילוי אש בע"מ למספר: 077-4201204 והזמינו את שירותיה.

 

 

מערכות כיבוי אש

השאירו פרטים:

מתזים

מוצרי כיבוי לבית ולגינה

מתזים ממלאים תפקיד מכריע בבטיחות האש עבור עסקים, ומספקים תגובה מיידית לכיבוי שריפות ולהגנה על נפש ועל רכוש. מערכות כאלה מורכבת מצינורות וראשים, שנועדו לזהות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר