מטף כיבוי אש

מטפים הם מכשירים ניידים המשמשים לכיבוי שריפות קטנות או לצמצום הרס שלהן לפני הגעת הכבאים למקום. אלה נשמרים בהישג יד במקומות, כלומר בבניינים, במפעלים, מקומות ציבוריים או תחבורה. הסוגים והמספרים של המטפים הנדרשים על פי חוק לאזור כפופים לתקנות הבטיחות התקפות באזור מסוים. כיום, לאור ההבנה כי שריפות הן הרסניות ובלתי ניתנות לשליטה או לניבוי, ניתן למצוא מטף כיבוי אש גם במבנה מגורים רגיל. את המטפים יש צורך לבדוק במהלך תקופת השימוש לשהם לתקינותם, כדי שברגע האמת הם לא יאכזבו אתכם. חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ מספקת בדיקה מקצועית שנתית בהתאם לתקנות הנדרשות לבטיחות האש גם בעסק וגם בבית. כך שוכלו להיות בטוחים כי בעת הצורך המטף לכם תקין לחלוטין.

מטף כיבוי אש – סוגי מילויים שונים

שישה סוגים של מטפים נמצאים בשוק בהתאם לתכולתם, כאשר הם משמשים ליישומים שונים בהתאם למילוי של המיכל:

  • מים
  • קצף קצף יוצר סרט מימי (AFFF)
  • פחמן דו חמצני (CO2)
  • אבקה כימית יבשה
  • כימיקל רטוב
  • נוזל אידוי

חומרי כיבוי נשמרים בלחץ במיכלי המטף באמצעות אוויר דחוס, גז או כימיקלים המייצרים גז. לאחר הסרת נעילת הבטיחות ולחיצת ההדק או הידית, התכולה יוצאת דרך פיית המטף בלחץ גבוה וחונקת את האש.

כיצד פועל מטף כיבוי אש ?

שריפה או מופע של בעירה שבהם מעורבים דלק או חומר אחר נדלקים ומשולבים עם חמצן, מפריחים אור, חום ולהבה. אש דורשת דלק, חום וחמצן כדי להישרף. מטף כיבוי אש מפעיל חומר שיקרר את החום הבוער, יחנוק דלק או חמצן כך שהאש לא תוכל להמשיך לבעור. מטף כיבוי אש נייד יכול לשלוט במהירות בשריפה קטנה אם מיושם על ידי אדם שעבר הכשרה מתאימה. כדי להשתמש נכון במטף, תחילה עליכם להכיר את סוג האש שכל מטף מדורג עבורו וכיצד הוא פועל. סיווגי אש:

  • שריפות המערבות חומרים דליקים רגילים כגון עץ, בד, נייר, פלסטיק ועוד.
  • שריפות המערבות נוזלים דליקים כמו בנזין, נפט ושמנים.
  • שריפות המערבות ציוד חשמלי מופעל כמו מכשירים מכל הסוגים, מנועים, מחשבים ועוד.
  • שריפות המערבות מתכות דליקות כגון נתרן, ליתיום, טיטניום, מגנזיום.

כדי להתאם את סוג המטף הנכון ביותר למבנה, ולשימוש שאתם צריכים, צרו קשר עם חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ, והם ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי ואמין, לערוך למטף ולמבנה שלכם בדיקה, כמו גם לספק לכם מטף שיתאים לכם.

השירות ניתן בכל רחבי הארץ, לייעוץ חינם חייגו – 077-4201204

י.מ.מ גילוי אש בע"מ – חושבים אחרת

 כל הזכויות שמורות לחברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ
מטף כיבוי אש

השאירו פרטים:

מתזים

מוצרי כיבוי לבית ולגינה

מתזים ממלאים תפקיד מכריע בבטיחות האש עבור עסקים, ומספקים תגובה מיידית לכיבוי שריפות ולהגנה על נפש ועל רכוש. מערכות כאלה מורכבת מצינורות וראשים, שנועדו לזהות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר