מערכות כיבוי אש

מערכות כיבוי אש נועדו למניעת אש לאחר פריצתה. קיימות מערכות אוטומטיות מגוונות שתפקידן הוא גילוי התראה ופעולות כיבוי. קיימות אחרות אשר מופעלות כאשר השריפות כבר התפתחו והפכו לגדולות מאוד. המערכות האוטומטיות מותקנות במבנים רגישים על פי דרישות החוק הקיימות.

שריפות יכולות להיות מהאירועים ההרסניים ביותר לבית או לעסק. זה יכול להרוס מזכרות ומידע חשוב שלעולם לא תוכלו להחליף. אתם תוכלו להגן על היקר לכם מכל בעזרת מערכות כיבוי אש בבית ובעסק שלכם. חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ היא המובילה בטכנולוגיית כיבוי אש. אל תתנו לאש להרוס את העסק המסחרי או בית המגורים שלכם. התקינו מערכת מיגון אש ותישנו טוב, בידיעה שהכל בטוח.

מערכות כיבוי אש – יעילות למניעת התפשטות אש

מערכות כיבוי אש אוטומטיות, כוללות גלאים וחיישנים לגילוי אש וספרינקלרים הפועלים לכיבויה המידי. מניעה בראשית הדרך תורמת למניעת נזקים לרכוש ולנפש. ההשקעה בהן מצדיקה רבות ביחס להוצאות הכספיות העלולות להיגרם לאחר מכן. בכל אחת קיימים גלאים הפועלים על קרני לייזר לגילוי עשן, גלאי חום, להבה ועוד. בנוסף על טכנולוגיה ליניקת אוויר. כן, קיימים, התקנים ניידים הכוללים כפתורי התראה ולחצני משיכה.

הפעולות האוטומטיות וללא מגע יד אדם יעילות מאוד ומבצעות את העבודה היטב. בכל ספרינקלר קיים נוזל הרגיש לטמפרטורות הגבוהות מ68 מעלות צלסיוס. הוא נכנס לפעולה במצבים אלו ויוצר לחץ על הזכוכיות הקיימות וגורם להתנפצותם. בשלב זה, הספרינקלרים מתחילים לפעול ומתיזים מים מגבוה על מוקד האש. הם מחוברים לצנרת מים המגיעה מהחוץ והשייכת לרשות המקומית. אלו הם מים בלחץ המאפשרים התזה יעילה.

מערכות כיבוי אש על בסיס מים

אחד הסוגים הנפוצים ביותר של מערכות כיבוי אש משתמשות במים כדי לכבות שריפות. סביר להניח שראיתם מערכות כאלה בהרבה עסקים ובבתים מסוימים. המים נמצאים במאגר או מחוברים לאספקת המים. המערכת מזהה את האש ומתיזה מים כדי לכבות את האש. היתרונות הגדולים ביותר הם שמדובר במערכת זולה בהשוואה לסוגים אחרים של מערכות וקלה לתיקון ולהחלפה, אבל זה יכול גם לגרום לנזק חמור ואין להשתמש במערכת זו סביב מוצרי אלקטרוניקה.

מערכות כיבוי קצף כימיות

אחד המקומות הנפוצים ביותר להתלקחות שריפות הוא במטבח בגלל תקלה או טעות אנוש. מערכות קצף כימיות מיועדות לתנאים מסוג זה.  זה יקר יותר מכמה מערכות אחרות ודורש צינורות ואביזרים העשויים מפלדת אל חלד.

מערכת זיהוי חום פניאומטי

מערכות כיבוי אש מסוג זה הם מכשירי כיבוי אש נפוצים מאוד. צינור גילוי החום הפנאומטי הוא מטף עם מערכת גילוי אש. ברגע שהטמפרטורה מגיעה לרמה מסוימת, דרך חור קטן בצינור קצף המטף מכבה את האש. זוהי שיטה זולה ומותקנת בקלות, אך היא יעילה רק בשריפות קטנות.

מערכת גז בלחץ

עם מערכת גז בלחץ, הגז נשמר כנוזל בלחץ באמצעות חנקן נוזלי. כאשר מתגלה שריפה, המערכת משחררת את הגז, ויש לה תגובה כימית עם האש לכיבויו. מערכת זו אידיאלית עבור חדרי שרתים ואזורים אחרים עם אלקטרוניקה מתקדמת. היא קומפקטית מכיוון שהגז נמצא בלחץ, ולא גורמת להפחתת חמצן בחדר. זוהי טכנולוגיית כיבוי אש יעילה.

תכנון והקמה

תכנון המערכת והקמתה נעשה על ידי מומחים לנושא. הם מקבלים את תוכניות המבנה ומסיירים בו. הם מקבלים גם את דרישות הרשות לכבאות והצלה לגבי אופי ותקן המערכת הנדרשת. לאחר הכנת התוכניות מגיעה מחלקת ההתקנות ומתקינה את כל הנדרש בצורה מקצועית. לאחר בדיקה אחרונה היא נכנסת לשימוש. אין ספק, כי מערכת תקינה והמתוחזקת היטב תפעל ברגע המשבר ותספק את ההגנה  המתאימה מפני התלקחות אש.

שירות מקצועי

חברת "י.מ.מ גילוי וכיבוי אש" הינה בעלת שם ההולך לפניה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, תמיכה, הכנת והקמת מערכות, ייצוג מול הרשות לכבאות והצלה לטובת השגת אישור בטיחות, פיקוח הדרכה ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר ומצטבר המגיעים מלימודים והשתלמויות וממתן שירותים מוצלחים ללקוחות מגוונים.

השירות ניתן בכל רחבי הארץ, לייעוץ חינם חייגו – 077-4201204

י.מ.מ גילוי אש בע"מ – חושבים אחרת

 כל הזכויות שמורות לחברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ
מערכות כיבוי אש

השאירו פרטים:

מתזים

מוצרי כיבוי לבית ולגינה

מתזים ממלאים תפקיד מכריע בבטיחות האש עבור עסקים, ומספקים תגובה מיידית לכיבוי שריפות ולהגנה על נפש ועל רכוש. מערכות כאלה מורכבת מצינורות וראשים, שנועדו לזהות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר