ציוד כיבוי אש לחברות ועסקים

אומנם בחיי היומיום קשה לדמיין זאת, אך שריפות עלולות להתלקח בכל מקום, וזה גם קורה הרבה יותר מהר ממה שרובנו חושבים. בבת אחת ובלי שום הודעה מוקדמת אנחנו מתחילים להריח עשן ולראות את הלהבות. הניסיון מלמד שזה יכול לקרות בכל מקום, ולכן מערכות גילוי אש ועשן הינן בעלות חשיבות רבה. יש חוקים מאוד ברורים בעניין הזה בישראל ולא מעט תקנות הקשורות לבטיחות באש. לכן, במידה וגם אתם צריכים להתקין היום מערכת מסוג כזה, פנו אל הטובים ביותר. יש צורך לא רק להתקין מערכת כזאת, אלא גם לבצע לפני כן בדיקה של השטח ולהתאים את המערכת הנכונה והטובה ביותר. לכן ברור מדוע עליכם לפנות אל חברה שזו בדיוק המומחיות שלה, כמו חברת ימ.מ גילוי אש בע"מ.

 

ממה מורכבות מערכות גילוי אש ועשן?

 

ממש כפי שקורה בתחומים אחרים, אנחנו רואים שגם בנושא של מערכות אש ישנה התקדמות מדהימה. בעבר מערכות כאלה היו פשוטות יותר והרבה פחות רגישות. היום, לעומת זאת, יש מערכות גילוי לאש מצוינות. מעבר לחלק של גילוי האש והעשן, שהוא חלק משמעותי ביותר, אפשר גם להוסיף למערכות כאלה אופציות שונות כמו:

 

  • כיבוי האש בעזרת כמויות גדולות של מים, גז או אבקה.
  • מערכת כריזה.
  • רכיבים ויזואליים ועוד.

 

לכן בהחלט ניתן לומר שהיום שמערכות הגילוי הן עולם ומלואו. משמעות הדברים היא שכדי לבחור את המערכת הנכונה יש צורך להכיר לעומק את התחום ואת האפשרויות השונות.

 

תכנון, התקנה ותחזוקה על מערכות כיבוי אש שונות

 

אתם מחפשים שירות מקיף בנושא של מערכות גילוי ? רוצים להיות בטוחים שאתם פונים לא רק לא מי שיוכל להתקין לכם מערכת כזאת, אלא גם אל מי שיוכל לתחזק אותה לאורך השנים? אם כך, אין ספק שחברה כמו חברת ימ.מ גילוי אש בע"מ זו בחירה שלא תצטערו עליה. תוכלו לקבל כאן שירותי ייעוץ, התקנה ותחזוקה לאורך השנים. בנוסף, כל המערכות כאן, ללא יוצא מן הכלל, עומדות בתקנים של רשות הכבאות. רוצים עוד פרטים? התקשרו למספר: 077-4201204 ותראו שמיד יהיה לכם על מי לסמוך.

 

 

מערכות גילוי אש ועשן

השאירו פרטים:

מתזים

מוצרי כיבוי לבית ולגינה

מתזים ממלאים תפקיד מכריע בבטיחות האש עבור עסקים, ומספקים תגובה מיידית לכיבוי שריפות ולהגנה על נפש ועל רכוש. מערכות כאלה מורכבת מצינורות וראשים, שנועדו לזהות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר